divendres, 12 de setembre del 2014

capsa de tresors

Per mi, de totes les capses de la casa de la meva iaia, n'hi ha una que és com un tresor. És la capsa de fotografies antigues, aquella on surten els meus iaios, el meu pare i els seus germans de petits i de joves (i on surt el meu pare amb les que havíen estat les seues balladores, ji ji, jiiii).

Però he de dir que la capsa ja feia pena! M'agrada el format capsa i no volia un àlbum, per això vaig optar per canviar la capsa!
Vaig escollir-ne una de sabates que ja era molt maca sense fer-hi res (algú la reconeix?), però evidentment la vaig scrapejar una mica.

Para mí, de todas las cajas de la casa de mi iaia, hay una que es como un tesoro. Es la caja de fotografías antiguas, esa donde salen mis iaios, mi padre y sus hermanos de pequeños y de jóvenes.
Pero he de confesar que ¡la caja daba pena! Me gusta el formato caja y no quería un álbum, por eso opté por cambiarla.
Escogí una de zapatos que ya era muy bonita sin hacerle nada (alguien la reconoce?), pero evidentemente la scrapeé un poco.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada