dimecres, 28 de maig del 2014

Àlbum de comunió


L'Anna és la filla d'una companya de feina a qui li feia molta il·lusió fer la comunió. L'Ester sovint en parlava emocionada. Aquest va ser el què em va motivar a fer-li aquest àlbum. La llàstima és que semblava que la data estava tan lluny... que quan me la va recordar em quedaven només 2 dies! Va ser un tot un repte! Tot i així li va agradar molt, molt! 


Anna es la hija de una compañera de trabajo a quien le hacía mucha ilusión hacer su primera comunión. Ester a menudo hablaba de ello emocionada. Esto fue mi motivación para hacerle este álbum.  La lástima fue que me confié con la fecha y cuando me la recordó me quedaban solo un par de días! Fue todo un reto! Aun así le gustó mucho, mucho!
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada